BODRUM KUŞADASI DİDİM PAMUKKALE TURU

3 Gece 4 Gün
TALEP GÖNDER

Kuşadası • Güvercin Ada • Kadınlar Denizi • Bodrum Kalesi
Sualtı ve Arkeoloji Müzesi • Zeki Müren Evi • Gümüşlük • Kadıkalesi • Turgutreis
Akyarlar • Didim • Apollon Tapınağı • Milet Antik Kenti • Medusa
Pamukkale • Karahayıt Köyü • Hierapolis Antik Kenti • Travertenler

Akşam saat 22:00'da Sıhhiye Sezenler Sokaktaki Atatürk Lisesi Önünden Kuşdası'na hareket.

VB.

Gerekli molalarımız sonrasında sabah saatlerinde Kuşadası'na varış. Restaurantta alacağımız kahvaltı sonrasında Kuşadası'nda; Güvercin Ada, Kale Kapısı, Kale İçi, Liman'ın görülmesi sonrasında Kadınlar Denizinde serbest zaman. Sonrasında Didim'e hareket. Dünyanın üçüncü Türkiye'nin en büyük tapınağı ve Antik Çağ'ın üç büyük Kenti Didyma ( Didim ) Apollon Tapınağı, Medusa, İonyanın en eski kentlerinden olan Milet Antik Kenti ( Tiyatro, Surlar, Liman yolu, Hamam, Gymnasium, İlyas Bey Camii). Didim gezimizden sonra Milas'daki otelmize hareket. Odalarımıza yerleşme, akşam yemeği ve konaklama.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında şehir merkezinde bulunan otantik çarşının içerisinden yürüyerek ulaşacağımız Bodrum Kalesini dolaşmaya başlıyoruz. Burada Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi, İngiliz Kulesi, İtalyan Kulesi, Cam Batık Salonu, Karyalı Prenses Salonu, Zindan, Uluburun batığı gezeceğimiz yerler arasında. Kalede yapacağımız bu keyifli gezi sonrası Bodrum koylarını gezeceğimiz Tekne Turumuza çıkıyoruz. Tekne Turumuzda; Akvaryum Koyu, Bağla Koyu, Deve Plajı, Karaada, Kleopatra, Meteor Koyu, yüzme Molaları sonrasında tekne turumuzu tamamlıyoruz. Bodrum denilince ilk akla gelen ve sanat güneşimiz Zeki Müren'in Evi, Myndos Kapısı ve Anfi Tiyatro’nun gezilmesi sonrası otelimize dönüş. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Bodrum'un incileri Gümüşlük, Kadıkalesi, Turgutreis, Akyarlar koylarına doğru hareket ediyoruz. Sırası ile tüm koylar da yüzme molası ve serbest zaman vererek akşam üstüne kadar gezimize devam ediyoruz. Ardından otelimize dönüş. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

VB.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Denizli Karahayıt köyüne hareket. Tarihin canlı bir örneği olan Hierapolis Antik Kenti'ne varış. Burada ( Roma Hamamları, Gymnasium, Büyük Kilise, Antik Havuz, Apollon Tapınağı, Nımpheum (Anıt Çeşme), Antik Tiyatro, Sütunlu Cadde, Bizans Kapısı, Roma Zafer Kapısı, Nekropol ) geziyoruz. Daha sonra Ankara'ya hareket. Gerekli molalar sonrasında gece saatlerinde Ankara’ya varış ve gezimizin sonu.

Keyifli Bir Gezinin Ardından Bir Başka Gömü Tur Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşma.