KUŞADASI DİDİM PAMUKKALE TURU

Ankara Hareketli
2 Gece 3 Gün
TALEP GÖNDER

Pamukkale • Karahayıt Köyü • Hierapolis Antik Kenti • Travertenler • Kuşadası • Güvercin Ada
Kale İçi • Kale Kapısı • Liman • Kadınlar Denizi • Efes Antik Kenti • Şirince • Meryem Ana Evi
Didim • Apollon Tapınağı • Milet Antik Kenti • Medusa • Altınkum

Akşam saat 23:59'da Sıhhiye Sezenler Sokaktaki Atatürk Lisesi Önünden Denizli'ye hareket.

VB.

Gerekli molalarımız sonrasında sabah saatlerinde Denizli Karahayıt köyüne varış. Restaurant'ta kahvaltımızın alınması ardından tarihin canlı bir örneği olan Hierapolis Antik Kenti'ne hareket ediyoruz. Burada ( Roma Hamamları, Gymnasium, Büyük Kilise, Antik Havuz, Apollon Tapınağı, Nımpheum (Anıt Çeşme), Antik Tiyatro, Sütunlu Cadde, Bizans Kapısı, Roma Zafer Kapısı, Nekropol ) geziyoruz. Daha sonra Travertenler'in görülmesi ve Denizlide öğle yemeği molası. Sonrasında Kuşadası'na hareket. Kadınlar Denizi, Güvercin Ada, Kale Kapısı ve Limanın gezilmesi sonrasında otelimize yerleşme, akşam yemeği ve konaklama.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Efes Antik Kenti'ne hareket ediyoruz. Burada Arcadiane Caddesi, Tiyatro, Küretler Caddesi, Memmius Anıtı, Herakles Kapısı, Traian Çeşmesi, Hadrian Tapınağı, Scholastika Hamamları, Gymnasion, Ticaret Agorası, Odeon, Parlamento Binası, Mozaikli Kaldırım, Paleastra,) geziyoruz. Efes Antik Kenti gezimizin ardından Hıristiyan inanışına göre hac merkezi olarak kabul edilen Meryem Ana Evi gezisini yapıyoruz. Sonrasında Şarabı ve eski Rum evleri ile meşhur, kendinizi düşsel bir ülkedeymiş gibi hayal edeceğiniz, evleri, sokakları ve insanları ile sizleri kendine çeken Şirince'ye hareket ediyoruz. Öğle yemeği molası. Şirince gezimizi takiben Selçuk'a geçiyor. Burada Arkeoloji Müzesi ile Selçuk Şehir Turu ardından otelimize dönüş. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Dünyanın üçüncü Türkiye'nin en büyük tapınağı ve Antik Çağ'ın üç büyük Kenti Didyma ( Didim ) Apollon Tapınağı, Medusa, İonyanın en eski kentlerinden olan Milet Antik Kenti ( Tiyatro, Surlar, Liman yolu, Hamam, Gymnasium, İlyas Bey Camii). Sonrasında, Didim Altın Kum'a gidiyoruz. Buradaki serbest zamanımızın ardından Ankara'ya hareket. Gerekli molalar sonrasında gece saatlerinde Ankara’ya varış ve gezimizin sonu.

Keyifli Bir Gezinin Ardından Bir Başka Gömü Tur Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşma.