MARMARİS DATÇA GÖKOVA BODRUM TURU

Hareket Noktası Sorunuz
3 Gece 4 Gün
TALEP GÖNDER

MARMARİS KOYLARI TEKNE TURU (ÖĞLE YEMEKLİ)
GÖKOVA TEKNE TURU (ÖĞLE YEMEKLİ) | AZMAK ÇAYI TEKNE TURU

Marmaris • Datça • Can Yücel Evi • Kızkumu • Akyaka • Gökova • Azmak Çayı • Bodrum

Akşam saat 22:00'da Sıhhiye Sezenler Sokaktaki Atatürk Lisesi Önünden Marmaris'e hareket.

VB.

Gerekli molalarımız sonrasında sabah saatlerinde Marmaris'e varış. Restaurantta alacağımız sabah kahvaltısı ardından Marmaris’in en ucunda bulunan Datça’ya hareket ediyoruz. Adı Can YÜCEL ile özleşmiş Eski Datça’ya varıyoruz. Eski Datça’da Taş Binalar arasında yürürken Can YÜCEL’in Evini dışarıdan görüyoruz. Sonrasında dillerden dile destan olan denizin ortasında yürüyüş keyfi yapabileceğiniz Orhaniye Köyü Kızkmuna doğru yola çıkıyoruz. Kızkumunda deniz keyfi (Denize girmek isteyen misafirlerimizin önceden havlu ve mayolarını ayrı bir çantaya hazırlamaları tavsiye edilir.) sonrasında Muğla'daki otelimize hareket. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Akyaka Beldesine ulaşıyoruz. İskeleden Gökova tekne turumuzu yapmak için teknemize biniyoruz. Denizler tanrısı Poseidon sarayına ev sahipliği yapan, Mısır Kraliçesi Kleopatra'nın hayranlık duyup kendi adını verdiği plajı bünyesinde barındıran, Jacques Cousteau'nun deyimiyle “Dünyanın cenneti” dediği Gökova'nın el değmemiş koylarını gezmeye başlıyoruz. Gelibolu Adası, Yeşil Deniz, Zeytinli Koy, Kleopatra Plajı, Sedir Adası, İncekum, Lacivert Koy demir atıp yüzeceğimiz koylar arasında (1.Tekne Turu). Bu eşsiz günün ardından Akyaka beldesine geri dönüyoruz. Buradan pancar motorlu teknelerimize binerek bir doğa harikası olan Azmak Çayına doğru ilerliyoruz. (2.Tekne Turu). Daha sonrasında otelimize dönüş, akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Marmaris koylarını gezeceğimiz Tekne Turumuza çıkıyoruz. (3.Tekne Turu). Tekne Turumuzda; Cennet Adası ve Balık Çiftliği, Akvaryum Koyu, Amos&Kumlubük, Turunç, Yeşil Deniz, Yüzme Molaları sonrasında tekne turumuzu tamamlıyoruz. Sonrasında otelimize dönüş. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

VB.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Bodrum'a hareket. Şehir merkezinde bulunan otantik çarşının içerisinden yürüyerek ulaşacağımız Bodrum Kalesini dolaşmaya başlıyoruz. Burada Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi, İngiliz Kulesi, İtalyan Kulesi, Cam Batık Salonu, Karyalı Prenses Salonu, Zindan, Uluburun batığı gezeceğimiz yerler arasında. Kalede yapacağımız bu keyifli gezi sonrası Bodrum denilince ilk akla gelen ve sanat güneşimiz Zeki Müren'in Evinin gezilmesi sonrası öğle yemeği için serbest zaman. Belirlenen saatte buluşma ve Ankara'ya hareket. Gerekli molalar sonrasında gece saatlerinde Ankara’ya varış ve gezimizin sonu.

Keyifli Bir Gezinin Ardından Bir Başka Gömü Tur Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşma.